Aplikacja zarządzania obiektem
Mennica Legacy Tower APP
Firma Altest stworzyła na potrzeby budynku aplikację mobilną, umożliwiającą:
+ sterowanie oświetleniem oraz komfortem pomieszczenia (pełna integracja z systemem BMS),
+ awizację gości z poziomu aplikacji mobilnej – bez potrzeby angażowania recepcji,
+ rezerwację miejsca parkingowego dla gości oraz automatyzację wjazdu poprzez odczyt numerów
rejestracyjnych,
+ obsługę centrum konferencyjnego – harmonogramy zajętości sal konferencyjnych w czasie rzeczywistym,
możliwość zamawiania wyposażenia dodatkowego na czas konferencji/spotkania, opcję zamówienia cateringu
z poziomu aplikacji,
+ obsługę płatności zintegrowaną z aplikacją np. możliwość zapłaty rachunku w restauracji,
+ informacje o happy hours w restauracji/kawiarni, możliwość zamawiania jedzenia, rezerwacji stolika, dostęp
do menu restauracji/kawiarni,
+ przypomnienia o wydarzeniach zapisanych w kalendarzu – pełna integracja z OUTLOOK,
+ wykrywanie wejścia do budynku w celu przygotowania pomieszczenia – włączenie klimatyzacji, świateł
wg zapisanych ustawień,
+ komunikację z czytnikami SKD za pomocą BLT/NFC – aplikacja zastępuje plastikową kartę dostępu,
+ nawigację wewnątrz budynku, przypomnienie i wyznaczenie trasy do miejsca zaparkowania samochodu.